جاهای دیدنی پوکت

جاهای دیدنی پوکت

پوکت کجاست

پوکت قطب گردشگری مهمی ست که می توان از آن به عنوان بزرگ ترین و محبوب ترین جزیره ی تایلند یاد کرد. پوکت با سواحل زیبا، آب های فیروزه ای و غذاهای لذیذ و رنگارنگ هر ساله مقصد گردشگران زیادی از سراسر دنیاست. تور پوکت تجربه یک سفر هیجان انگیز و ماجراجویی ویژه در مروارید دریای آندامان است که شما را به غواصی در شفاف ترین آب های جهان دعوت می کند. اگر چه 70 درصد پوکت را کوهستان فرا گرافته، اما میتوانید در میان مراکز خرید سرگرم کننده، پارک های زیبا، رستوران ها و معابد بزرگ و کوچک لحظات رویایی را داشته باشید. در غرب پوکت مراکز غواصی Diving متعددی وجود دارند. غواصی میان مرجان های زیبا و موجودات دریایی طرفدار بسیاری دارد و یکی از جاذبه های تور پوکت به حساب می آید.

جاذبه های پوکت

معبد وات‌ چالونگ پوکت

معبد وات‌ چالونگ با تاریخچه اسرار آمیزش یکی مهم‌ترین و پر بازدیدترین معابد بودایی شهر پوکت است. در سفر خود با تور تایلند بازدید از این معبد با ۳۶ مجسمه بودا، هزاران شیء شیشه ای و همین طور تماشای مجسمه ها بر روی ستون ها و دیوارها با نقاشی های حماسی بی نظیر را از دست ندهید. اما به خاطر بسپارید که بهتر است ساعت 5 بعد از ظهر در معبد حضور پیدا کنید تا مراسم جالب راهبان را تماشا کنید. همچنین باید خاطر نشان کرد که برای بازدید از این معبد زیبا لباس پوشیده و مناسب انتخاب کنید و کفش‌ های خود را هنگام ورود در آورید.

جزیره‌ فی‌ فی تایلند

اگر به دنبال ساحلی مرجانی، غار های مرموز و هیجان انگیز و طبیعتی منحصر به فرد هستید، حتما جزیره فی فی تایلند را در برنامه سفر خود به پوکت قرار دهید. در این جزیره گرمسیری زیبا کسی ساکن نیست. این جزیره یک غار دیدنی به نام وایکینگ کیو Viking Cave دارد که اسمش را با توجه به نقش‌ و نگار های روی دیوار ها انتخاب کرده اند. با تور جزیره فی فی برای سپری کردن بهترین لحظات آماده شوید. دنیای زیر آب را با غواصی در آب های همیشه زلال این جزیره باور نکردنی از نزدیک لمس کنید و دنیا را جور دیگری ببینید. فراموش نکنید که شیرجه زدن از بالای صخره های فی فی خاطره ایست به یاد ماندنی و هیجان انگیز. حتی اگر قصد شنا ندارید، هنگام ورود به این جزیره لباس های اضافه به همراه داشته باشید.

باغ‌ وحش پوکت

در نزدیکی معبد چالونگ می توانید باغ وحش پوکت را ببینید. باغ وحشی با حیوانات مختلف و بازیگوش که در میان آنها رقص گروهی فیل ها، باغ پروانه ها و هنر نمایی تمساح ها جلوه ای ویژه ای به این باغ وحش داده است. یکی از چیزهایی که در این باغ‌ وحش از دست‌ دادنش باعث پشیمانی می شود، آب‌ میوه‌ های خوشمزه‌ای است که در دکه‌ های ورودی می‌فروشند. چیزی شبیه به یخ‌ در بهشت با میوه‌های طبیعی یا شیره‌ ی نارگیل.

ساحل پاتونگ پوکت

کنار ساحل همیشه آرام و تمیز پاتونگ استراحتگاه های زیادی وجود دارد. این ساحل به دلیل جذابیت های شبانه بین گردشگران محبوب است. ورزش های آبی، امکانات تفریخی متنوع و مراکز خرید بیشمار این ساحل را به نقطه ای شلوغ و پر هیاهو در پوکت تبدیل کرده است. علاوه بر این ها ساحل پاتونگ مناسب ترین مکان برای شرکت در بازی ها و جشن های متنوع است.

آکواریوم پوکت

در سفر خود با تور تایلند به شهر پوکت حتما از آکواریوم بزرگ و مسحور کننده آن دیدن کنید. این آکواریوم غول پیکر واقعا ارزش بیش از صد بار تماشا را دارد چرا که مجموعه ای کامل و بزرگ از ماهی های استوایی، ماهی های رنگارنگ، لاک پشت های دریایی و مرجان ها است. اگر از شنا کردن در آب های همچو الماس تایلند واهمه دارید، آکواریوم پوکت دنیای زیر آب را برای شما به تماشا گذاشته است.

خلیج فانگ‌ نگا پوکت

خلیج فانگ نا پر از جذابیت های منحصر به فرد خودش است. صخره های آهکی سر از آب بیرون زده جلوه ای ویژه به این خلیخ زیبا داده است. در خلیج فانگ نا می توانید قایق سواری کنید، جت اسکی کرایه کنید، از غار ها بازدید کنید، در تالاب‌ ها و سواحل بکر کوچک با زمین سر سخت و آسمان آبی گردش کنید و روز های به یاد ماندنی را برای خود بسازید.

 

سواحل پوکت

ساحل لائم سینگ پوکت

این ساحل چون قطعه ای از بهشت است که در جزایر غربی شهر پوکت پنهان شده است. این جزیره منحنی شکل با آسمان همیشه آبی و ساحل شنی مکانی مناسب برای شنا و انواع ورزش های آبی است. منطقه داخلی این جزیره زیبا با جنگل های انبوه پوشیده شده که تور های پیاده روی متنوع شما را به تماشای مناظر بکر این جزیره کوچک اما شگفت انگیز دعوت می کنند.

ساحل نائی هان پوکت

ساحل نائی هان نسبت به سواحل دیگر پوکت آرام تر است. پس اگر در سفر با تور تایلند می خواهید در منطقه ای زیبا ریلکس کنید، به صدای آرامش بخش موج های دریا زیر آفتاب طلایی گوش کنید و یکی از زیبا ترین غروب‌ های عمرتان را تماشا کنید به این ساحل که در جنوبی‌ ترین قسمت جزیره است بروید. اما لازم به ذکر است که در سفر به پوکت در ساحل آرام نائی هان هرگز شنا نکنید چرا که احتمال وجود کوسه بسیار زیاد است.

ساحل کارن پوکت

یکی از اماکن تفریحی پوکت ساحل زیبای کارن است. این ساحل با امکاناتی همچون مسیر های ویژه دوچرخه‌ سواری و پیاده‌ روی، یک پارک همراه با دریاچه‌ ای زیبا و زلال، انواع ورزش‌ های آبی، تخت‌ های مخصوص حمام آفتاب و قایق‌ های بلند برای سیر و سفر در آب های زلال و شفاف مرکز توجه توریستان و مسافران تور تایلند بوده و هست.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب