غذای تایلندی

غذای تایلندی

غذاهای تایلند

بی اغراق یکی از بهترین راه ها برای فهم و درک یک کشور چشیدن طعم غذاهای آن کشور است. چشیدن از غذاهای ارزان قیمت تا غذا های سنتی تایلندی همه و همه از جاذبه های جذاب و دوست داشتنی هستند که تنها می توان در سفر به تایلند تجربه کرد. سفر با تور تایلند شانسی برای تجربه و لذت بردن از طعم های تازه است.

در طول سفر با تور تایلند می توانید از طعم بهترین غذاهای دنیا لذت ببرید. همه غذاها حتی غذاهای تند با چیلی مخلوط شده و با استفاده از خمیر مخصوصی سرو می شوند. در تایلند می توانید در خیابان ها، بازار های شبانه و یا رستوران های بین المللی بهترین غذا ها را میل کنید و سفر خود به تایلند را کامل کنید. در هر کجای تایلند که باشید می توانید یک میان وعده خوشمزه تهیه کنید و بخورید. حتی می توانید با خانواده های تایلندی هم سفره شوید و با آنها غذا بخورید. در کنار تماشای جاذبه های معروف تایلند، مشاهده نحوه آماده سازی غذا و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مواد تشکیل دهنده آنها فرصتی ست که برای بسیاری از مسافرین تور تایلند جذاب است. در ادامه به معرفی معروف ترین غذا های تایلند می پردازیم.

بهترین بازار های تایلند - راهنمای خرید در تایلند

 

معروف ترین غذاهای تایلند

پد تای (فیت تایلندی)

Phat Thai

پد تای یک غذای خوشمزه و محبوب ترین غذای ملی تایلند است که از رشته فرنگی، برنج سرخ شده و بادام زمینی درست شده و با میگو تازه، مرغ، توفو و یا سبزیجات سرو می شود.

سوپ تام یام

Tom Yum Soup
این سوپ که به طور گسترده در تایلند و در سراسر جهان محبوب است معمولا با برگ، لیمو گراس، برگ لیمو کافیر و چیلی تهیه می شود.

ماسام کاری (کینگ ماتسامان)

(Massaman Curry (Kaeng Matsaman
غذای سنتی تایلندی که شامل شیر نارگیل، سیب زمینی، گوشت گاو، برگ های خالدار و بادام زمینی می شود و از خوشمزه ترین غذاهای معروف جهان است.

غذاهای دریایی تایلند

sea food
اگر در ساحل یا در یکی از جزایر تایلند ساکن باشید حتما به غذاهای دریایی تازه زیادی بر خواهید خورد. غذاهای دریایی سرخ شده و غذاهای معطر، کیک خرچنگ، ماهی کبابی و میگوها همه گزینه های عالی هستند.

شیر نارگیل تایلندی

Coconut Milk

 یک طعم و مزه فوق العاده تازه را تجربه کنید و شیر نارگیل را مستقیما از پوسته آن بنوشید.

میوه های تایلند

Tropical Fruit

میوه ها و آب میوه های تازه به طور گسترده در بازار های تایلند در دسترس هستند. در طول سفر با تور تایلند از طعم میوه های گرمسیری تایلند لذت ببرید.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب