مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح

Bangkok Crocodile Farm And Zoo

اگر تور تایلند را برای گذراندن یک تعطیلات منحصر به فرد و متفاوت انتخاب کرده اید، باید گفت که بهترین را انتخاب کرده اید. سفر با تور تایلند، یکی از هیجان انگیز ترن سفر ها به کشور دیدنی و زیبای تایلند است. گستردگی تنوع در مکان های دیدنی تایلند باعث شده تا همه با هر نوع فرهنگ و سلیقه ای از سفر به تایلند لذت ببرند. یکی از همین مکان ها دیدنی تایلند مزرعه تمساح بانکوک است که بی اغراق یکی از ترسناک ترین جاذبه های تایلند برای خیلی از توریستان محسوب می شود. اگر دل و جرات کافی دارید و اگر می خواهید خانواده ای بزرگ از تمساح ها و کروکودیل های غول پیکر را ببینید و به آنها غذا بدهید، مزرعه تمساح تایلند را فراموش نکنید.

تایلند دارنده بزرگ ترین مزرعه تمساح در دنیا با بیش از 30 هزار تمساح بزرگ و کوچک و حدود 60 هزار کروکودیل است. مزرعه تمساح بانکوک یکی مکان های دیدنی جذاب تایلند است. در این باغ وحش شگفت انگیز توریستان تور تایلند می توانند موجودات غول پیکر با دندان های تیز را در برکه آب در حال شنا کردن، و یا در حال بلعیدن مرغ و چرت زدن زیر آفتاب ببینند. مزرعه تمساح با حفظ و پرورش تخم های تمساح سعی بر حفظ گونه های مختلف تمساح ها را دارد. اما ناگفته نماند که کشور تایلند از تمساح به عنوان یک صنعت پر سود نیز استفاده می کند. در این فضا شما نیز از تماشای هزاران تمساح شگفت زده شوید و از دیدن آنها لذت ببرید. در این مزرعه می توانید جرات خود را بیازمایید. اگر دل و جرات کافی دارید می توانید به آنها غذا هم بدهید. در مزرعه تمساح انتظار دیدن حیوانات درنده ولی زیبای دیگر را هم داشته باشید.

 

در این پارک علاوه بر کروکودیل ها سایر حیوانات مثل فیل، میمون، شامپانزه، شیر، ببر و مار نیز نگهداری می گردند. موزه دایناسور ها هم که شامل گونه های متنوع دایناسور ها و اسکلت های آنها ست در این مکان قرار دارد.

علاوه بر اینها، مزرعه تمساح بانکوک محل مطالعه و تحقیق بر روی تمساح ها و بررسی گونه های وحشی آبی نیز هست. از دیگر جاذبه های اصلی مزرعه تمساح اجرای نمایش تمساح هاست. نمایشی که بازیگران آن کروکودیل ها و تمساح ها هستند.

ساعت بازدید از مزرعه تمساح بانکوک

همه روزه از ساعت 8 صبح الی 6 بعد از ظهر

زمان نمایش تمساح ها در مزرعه تمساح ها از ساعت 9 صبح الی 4 بعد از ظهر

زمان نمایش فیل ها در مزرعه تمساح ها از ساعت 9:30 الی 4:30 بعد از ظهر

مزرعه تمساح بانکوک کجاست

تایلند، بانکوک، ساموت پراکان، پاک نم، 10280, 555 Thanon Thai Ban
نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب